„SsangYong Korando“ – kaina nuo 19 990 eurų

SsangYong_Korando_maisema_10

Miesto visureigis su didele traukos jėga dabarties reikalavimus atitinka tiek vidumi, tiek išore. Su nauju 2,2 l dyzeliniu varikliu ir jo techninėmis charakteristikomis šis „korėjietis“ tikrai jūsų nenuvils.

  • Puikus kainos ir kokybės santykis, prabangi įranga ir kokybiška apdaila.
  • AWD sistema: priekinių ratų pavara, automatiškai įsijungianti visų ratų pavara ir visų ratų pavaros blokavimo režimas, kuriame perdavimo jėga į priekinę ir galinę ašis pasiskirsto santykiu 50:50.
  • Didžiausia šioje automobilių klasėje 486 litrų bagažinė.
  • Vilkties svoris 2000/750 kg; Jungtinėje Karalystėje automobilis pelnytai gavo Metų vilkiko vardą („Caravan Club Tow Car of the Year 2014“).
  • Penkerių metų garantija be ridos apribojimo.

 

IŠORĖ

„Korando“ kėbulo dizainą sukūrė garsus automobilių dizaineris italas Giorgetto Giugiaro. Plačias priekines radiatoriaus groteles papildo korėtos oro įsiurbimo grotelės. Dieniniai žibintai su LED, prožektoriniai priekiniai žibintai, du chromuoti išmetamųjų dujų vamzdžiai ir juodi slenksčiai bei juodos ratų arkos suteikia automobiliui drąsią šiuolaikišką išvaizdą. Apvalūs priekiniai rūko žibintai ryškiai kontrastuoja su galingu priekiniu buferiu. Pasitikimo (palydėjimo) šviesos šoninio vaizdo veidrodėlių apačioje padės įsėsti į automobilį ir išlipti tamsoje.

SALONAS

Erdvus „Korando“ salonas ir bazinės įrangos gausa pavers jūsų kelionę dideliu malonumu. Gerai suprojektuotos sėdynės yra labai patogios, ir priekinės, ir galinės sėdynės reguliuojamos. Galinėse sėdynėse patogiai gali važiuoti trys keleiviai: sėdynių atlošai atsilenkia 17,5 laipsnio kampu, o grindys priešais sėdynes yra lygios. Sidabro spalvos dekoratyviniai apvadai ir matinė medžio imitacijos apdaila suteikia salonui stilingumo.

„Korando“ modeliai visuomet išsiskiria puikia įranga: modeliuose su Crystal įrangos lygiu yra garso sistema su CD grotuvu ir radiju (taip pat MP3 grotuvas, USB lizdas ir valdymo mygtukai ant vairo), laisvų rankų įranga su Bluetooth technologija, pastovaus greičio palaikymo sistema, elektra valdomi langai priekyje ir gale, klimato kontrolės sistema, statymo jutikliai gale, 6 saugos oro pagalvės, taip pat pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema ir elektroninė stabilumo kontrolės sistema. Modeliuose su Quartz įrangos lygiu papildomai yra automatinė klimato kontrolės sistema, 7 colių jutiklinis ekranas, galinio vaizdo kamera, beraktė rakinimo ir užvedimo sistema, automatiškai įsijungiantys priekiniai žibintai, lietaus jutiklis, oda aptrauktas vairas ir šildomos galinės sėdynės.

BAGAŽINĖ IR DAIKTŲ DĖTUVĖS

Automobilyje „Korando“ yra daug vietų daiktams sudėti. Jo bagažinė yra pakankamai talpi kasdienėms kelionėms. Jei reikia daugiau vietos įrangai ar bagažui sudėti, galima nulenkti galinių sėdynių atlošus (santykiu 60:40) ir padaryti didelį bagažo skyrių lygiomis grindimis. Kai galinės sėdynės atlošai yra pakelti, bagažo skyriaus talpa yra 486 l. Nulenkus siauresnę atlošo dalį (40 %), bagažo skyriaus talpa padidėja iki 814 litrų, o nulenkus platesnę atlošo dalį (60 %) – iki 984 litrų. Nulenkus abu galinės sėdynės atlošus automobilyje atsiranda 1312 litrų talpos bagažui.

SAUGOS ĮRANGA

ТЕCHNOLOGIJOS

SsangYong_Korando_moottorit_01

Naujas galingas dyzelinis variklis D22

Techninės priežiūros nereikalaujantis "Korando" 2,2 l dyzelinis variklis su grandinine pavara išvysto 131 kW (178 AG) galią, o didžiausią 400 Nm sukimo momentą pasiekia plačiame variklio sūkių intervale – nuo 1400 iki 2800 sūkių per minutę. Prie jo galima rinktis 6 laipsnių mechaninę arba 6 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Automatinės pavarų dėžės pavaras galima perjunginėti ir ranka jungikliais ant vairo arba mygtukais prie pavarų svirties.

Visų ratų pavara

50 metų „SsangYong“ visais ratais varomų transporto priemonių gamybos patirtis atsispindi ir „Korando“ modelyje. Jame yra aktyvi visų ratų pavaros sistema su pavaros blokavimo režimu („Lock“). Šiuo režimu variklio perduodama galia po lygiai paskirstoma priekinei ir galinei ašims santykiu 50:50. „Korando“ prošvaisa yra 180 mm.

TRAUKOS JĖGA

Galingas „Korando“ dyzelinis variklis D22 jau esant 1000 sūkių/min. pasiekia beveik 200 Nm sukimo momentą. Dėl to netgi sunkiai pakrautas automobilis lengvai pradeda judėti. „Korando“ gali vilkti iki 2000 kg priekabą su kroviniu, jei priekaba su stabdžiais, ir 750 kg, jei priekaba be stabdžių.