TIKRI KETURI VAROMIEJI RATAI SU DIFERENCIALU

Keturių varomų ratų sistema

„Rexton“ keturių varomų ratų sistema veikia trimis režimais: 2H – galinių ratų pavara, 4H – visų ratų pavara ir 4L – pažeminta pavara.  Važiavimo režimas keičiamas labai paprastai pasukus specialų jungiklį.   Įprastai važiuojama galinių varomų ratų režimu, taip užtikrinamas geriausias įmanomas automobilio valdymas ir mažiausios degalų sąnaudos.

Keturiais ratais varomo visureigio variklio perduodama galia po lygiai paskirstoma priekinei ir galinei ašims santykiu 50:50, o dėl diferencialo traukos jėga padvigubėja.  Perjungti režimus iš 2H į 4H galima ir važiuojant, bet ne didesniu nei 100 km/val. greičiu.

 

Nepriklausoma pakaba

Dėl nepriklausomos pakabos kiekvienas ratas gali judėti atskirai aukštyn ar žemyn, todėl važiuojant nelygiu paviršiumi automobilis geriau su juo sukimba. „Rexton“ pakaba veiksmingai apsaugo automobilį nuo pažeidimų dėl paviršiaus, taip pat užtikrina patogesnį važiavimą.  „Rexton“ pasižymi įspūdinga 224 mm prošvaisa.

 

ELEGANTIŠKAS IR PATIKIMAS

Galingas dyzelinis 2,2 litrų „Rexton“ variklis ir nepriklausoma pakaba užtikrina geras važiavimo savybes ir patogumą. 6 pakopų mechaninė arba 7 pakopų automatinė „E-Tronic“ pavarų dėžė užtikrina itin sklandų važiavimą, tad pavarų perjungimo net nepajusite.

2,2 litro dyzelinis E-XDI 220 variklis

  • Didžiausias galingumas 181 AG / 4 000 apsisukimų per min.
  • Didžiausias sukimo momentas 420 Nm / 1 600–2 600 apsisukimų per min.
  • Variklio darbinis tūris 2 157 cm3

 

Galingas variklis

Dyzelinis 2,2 litrų „Rexton“ variklis su grandinine pavara, išvysto 133 kW (181 AG) galią ir pasiekia didžiausią 420 Nm sukimo momentą prie 1 600-2 600 sūkių. Didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie dažniausiai naudojamų apsisukimų, taigi didžiausia variklio galia priklauso nuo vairuotojo.


7 pakopų automatinė pavarų dėžė

Automatinė 7 pakopų „Rexton“ „E-Tronic“ pavarų dėžė turi sukimo momento keitiklį.  Automatinė „E-Tronic“ pavarų dėžė leidžia perjungti pavaras taip pat ir rankiniu būdu su šalia pavarų svirties esančiu pastumiamu jungikliu.   Pasirinkus automatinės pavarų dėžės žiemos važiavimo režimą, automobilis nesunkiai pradės važiuoti ir ant slidaus kelio.

 

Daugiasvirtė pakaba

Priekinės „double-wishbone“ (lt. dvigubos skersinės svirties) tipo pakaba ir galinės daugiasvirtės pakabos* derinys užtikrina sklandų važiavimą bet kokiu kelio paviršiumi – ir mieste, ir kaimo vietovėse.

* Šis modelis gaminamas tik su automatine 7 pakopų pavarų dėže.