Kelias į laisvę jaudina

Patirkite neišdildomą įspūdį. Keturių varančiųjų ratų sistema pagal kelio ir vairavimo sąlygas optimaliai paskirsto varomąją jėgą priekiniams ir galiniams ratams, taip užtikrindama maksimalią trauką ir saugumą. Variklis su nauju turbokompresoriumi dirba efektyviau nei jo pirmtakai ir naudoja mažiau degalų, taip pat pagerina automobilio įsibėgėjimo laiką.

 

 

E-XDI 220 dyzelinis variklis

Didžiausia galia: 202 AG (148,6 kW), 3800 sūk./min.
Didžiausias sukimo momentas: 441 Nm su automatine pavarų dėže ir 400 Nm su mechanine pavarų dėže.
Variklis: 2157 cm3

 

 

Diferencialo blokavimo mechanizmas

Važiuojant per purvą ar sniegą, vienas ratas gali praslysti arba pakilti į orą. Tokiu atveju diferencialo blokavimo mechanizmas priverčia abu ašies ratus suktis vienu metu automobilio ratų sukibimui atstatyti. Diferencialo blokavimo mechanizmas įeina į kiekvieno „Musso“ bazinę įrangą.

 

 

Didžiausia vilkimo galia 3000 kg

Priklausomai nuo modelio ir pavarų dėžės tipo, „Musso“ gali vilkti 2600–3000 kg svorio priekabą su stabdžiais.

Priekabos be stabdžių vilkimo galia – 750 kg. „Musso“ prošvaisa 215 mm, o „Musso Grand“ – 220 mm. „Musso“ turi įspūdingą 5,91 m apsisukimo spindulį.
 

Galinė pakaba

Penkiasvirtė galinė „Musso“ pakaba. Ašis su kėbulu sujungta 5 strypais naudojant ritinines spyruokles, – tai vienintelis vidutinio dydžio pikapas su ritininėmis spyruoklėmis. Su jomis nesijaučia kratymo net ir važiuojant per duobes. Tokia sistema tinkamesnė bekelei, o vežant mažesnį krovinį, jaučiamas komfortas lyg važiuojant keleiviniu automobiliu.

„Musso Grand“ galinė pakaba yra iš lakštinių lingių. Su jomis net vežant sunkų krovinį automobilis nesikrato ir puikiai valdomas.